selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Tuesday, May 14, 2013

~~~cakk..... im coming back......!!

Assalamualaikum wbt... readers...

ermm da berhabuk dah blog nih.. sebab ownernyer terlampau bz dan tiada masa nak menjengah blog nyer sendiri.... windu giler nk menaip kat lam blog nih....

da macam2 cerita ku hadapi dan da bermacam perasaan ku lalui serta dugaan juga tidak terkira..... tapi semuannya  berlaku di atas kuasaNya....

walau pape pun aku harus kuat untuk menjalani sebarang ujian dan dugaan yang diberikan olehNYA....

k, now im starting story bout my new life.... hohhoo new life!!!!... bkn bermaksud ak da mendirikan rumah tangga yerk... jgn salah anggap tapi menjalani kehidupan yang baru bersama-sama dengan seseorang ( insya Allah jika diperkenankan oleh Nya adalah jodohnya) ... doa2kanlah erk......

setakat ni alhamdulillah direstui oleh kedua-dua belah keluarga... cuma......(jeng.. jeng... jeng).... nty la kte citer...