selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Thursday, February 23, 2012

hidup ku kembali sunyi

ermmm jalan cerita hidupku makin lama makin lari dari landasan impianku… hurmm apakah impianku? biarlah menjadi rahsia hatiku… tp mengapa aku diuji sebigini?? semua tu ade hikmah disebalik cerita yang tlh tertulis untukku di atas sana…

mungkin belum tiba masanya lagi untuk aku menggapai impian yang aku harapkan selama ni… tiada orang yang mungkin memahami diri ku ini…hnya aku, Allah..dan family ku aje yang faham akan diri ku ini…. humrmr

dugaan sebgini kdangkala mmbuatkan aku menjadi seorang yag tabah.. tp kadangkala hatiku luka yang amat pedih …. tp apakan daya sudah suratan takdir mcam tuh… so walau macam mana pun ku harus terima ianya dengan redho….

biarlah masa yang menentukan segalanya,, aku hanya manusia biasa……:(

No comments: