selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Friday, August 5, 2011

anak saudaraku yang happening..…

pabila bace post ni mesti nk terpikir2 kan… apela yg happening sangt diorg nih…. kat bawh ni ade gmbr budak 3 berADIK yang paling happening ngan celotehnyer yg xkenal erti penat serta paling nakal yg amat…..

DSC00794

diorang ni la paling havoc n bnyk tnyer bila aku balik umah mak aku….

cm ne la diorg akan tnyer ‘’cik la, bila balik ? cik la bila nk beli mainan kat kite… dan macam2 lagi sampai ak da xsanggup nak jawb soklan diorang ni…aku balik aku diam jer bila diorang byak tnyer.. bagus x makcik dia sorang nih… hahh lawak kan..

tp yang paling aku sayang mesti la yg pling bongsu dan kecik sekali.. aku panggil dia ‘adik’.. ske mengepau aku bila aku balik ,, ape lagi makanan la.. dia paling ske makan n aku ske tgk dia makan.. lau dia bergaduh ngan kakak dia psti dia duk sebut nama aku suh pujuk dia.. kadang2 aku layan gak lama2 aku pun tension ngan dia.. td aku baru pas beli sepasang baju untuk dia.. senyum melebar sampai ke telinga dia senyum kat aku… tp sebelum tuh dia sempat lagi tnyer aku..’ cik la, eskem xde ker?” .. aku juz geleng kepala jer…aku ckp kedai tutup skrg bulan pose.. kedai xbukak.. hahaha jht kan makcik dia ni...