selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Monday, May 16, 2011

celotehanku,,,

assalam pada semua readers,,

xctlly xtaw nk cerita ape n nak start dr mana...

aku keliru.. hurmmmm ape yg patot aku citer erk.. hurmmmm k.. i got it!!!!!!!!!!!

aku baru jer berkenalan ngan sorang jejaka ni ,,, nama dia H..( nickname ygku berikan pada dia)...

selama perkenalan aku dengan H. .. dia bnyk membuatkan perasaan aku terhadap dia rasa terbuai-buai dengan layanan dia yang agak caring la sepanjang aku demam.. mmg caring habis la... hurmmm dah la aku demam 2 minggu.. tu la padah nya xnk pergi klinik (padahal takut nak pi klinik ) hihhihii...

selama perkenalan aku dengan dia amat menjaga batas jugak la ( walaupun kami xjumpa lgi) tp insya aLLAH DALAM MASA terdekat kitorang rancang untuk berjumpa.. itupun lau Allah perkenan kan dan ade jodoh...

 hurmmmm dia pun mcm da xsabar nk jumpa aku.. huhu ( dalam hati ade jugak rasa takut nk jumpa dengan lelaki ni?).. hurmmm

ermm entah la aku masih xpasti dengan perasaan aku terhadap dia... smua orang boleh ckp sayang? dengan semudah itu dia mengtakan dia dah mula sayangkan aku sedangkan aku baru je kenal dia dan aku xpernah jumpa dia lg.. hurmm LELAKI la katakan ... mulut lelaki memang manis kan/... hurmmm

ermm entah la.. aku pun buntu.. mungkin sebab aku baru putus cinta dan dia caring aku rasa disayangi tp aku takut untuk menyayangi seseorang pada saat ni... tp enth la kadang kala perasaan xsama dengan aper yg aku pikirkan.. degil jugak perasaan ni kan// hihiihi.....

INsya Allah jika ade jodoh antara aku dan dia ....mohon berkekalan la hingga akhir hayat.....aminnn....