selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Friday, November 11, 2011

my bufday 21st years….

as salam readers,,,

 

huhuhu ak xsangka umo aku dah masuk 21.. huhuu ak rindukan saat2 aku tyme kecik2 dulu.. huhuh macam2 yang aku wat.. heheh budak nakal la katakan/. heheh

hehhee hepy bufday to me.. hepy bufday to me..  hehhhe da besar dah aku ni kan.. da leh kawen pun.,hahhhaah kawen? ermmm lambt la lg kot.. masih mencari putera idaman… hahh… bufday aku kali ni macam hambar je .. xde berseri pun.,, ak xtaw la kenape… ku rasakan macam bufday kali ni bufday yang terakhir yang aku akan hadapi dalam dunia realiti.. er,mm betol ke? hurmmm ak xtaw la….

21 tahun? ape maksudnya.. orang dulu2 ckp tu kunci pelepasan yang diberikn oleh orang tua dalam membuat sebarang keputusan… owhh maksudnya sebelum tu sebarang keputusan tlh dibuat oleh orang tua kot///// huuuhuh tp aku umo 20 tahun aku da keje dan parent aku pun suh aku wat keputusan sendiri tyme tuh.. cm ne tuh..  hahahah pe la yang aku melalot ni..hehh,,

 

bufday aku kali ni… aku berazam untuk menjadi seorang anak yang solehah kepada ibuku… puan mahani ngah.. mak time kasih kerana telah bersusah payah melahirkan anak mu yang agak degil ni… hehhhe dan aku berazam aku akan dapat ditetapkan dalam pekerjaan aku…dan sentiasa berada dalam rahmatnya.. amin….

 

DSC02164

 

sekian, terima kasih…