selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Tuesday, April 12, 2011

kesengsaraanku belum berakhir...


Assalam kepada sesiapa yg bace entri aku la...

urmm ak taw kenapa ak rasa sangat2 sedih sekarang ni.. blog saja la tempt untuk aku mencari kekuatan agar ak terus kuat dalam menghadapi perkara ini,, ak masih perlukan penjelasan daripada dia.. paa maksudnya? apa yg dikehendakinya? payah jugak kan lau bercinta dgn orang yang terlalu menjaga imej ni.. hurmm tp tu la pasal kdg2 rasa menyesal itu ade la jugak... aku dapt rasakan diri ku semakin hipokrit dan useless... erm entah kenapa? ak rasa bersalah sangt2..Ya Allah ampunkanlah aku.. ak dah xtaw cm ne nk wat.. silap aku kah jatuh cinta dengan dia??? atau ?//


ak semakin sedih dan keliru... betol kah dia betol2 sayangkan aku.. atau hanya sekadar permainan shj...


pening.. pening.. pening.. sampai bila hubungan ini akan bertahan...sampai bila aku harus sabar dengan sikapnya... sampai bila hanya aku sorg yg kena faham hati dia.. sampai??///

kadang2 ak feed up jugak dengan sikap dia,,, tp ak pendam dan pendam sampai dah xsanggup untuk ak pendamkan semua tuh...

 ak harapkan sinar kebahagiaan akan muncul dalam jiwa aku.. walaupun nti ak akan keseorangan... hurmmm 



harapanku:""''


Ya Allah, jika sahabatku jatuh CINTA, berikanlah cintanya pada seseorang yang melebihkan cinta pada-Mu agar bertambah kekuatannya untuk menyintai-Mu. Wahai Maha Penyayang, jika sahabatku jatuh HATI, izinkanlah hatinya menyentuh hati orang yang hatinya tertaut pada-Mu agar sahabatku tidak jatuh dalam jurang cinta yang murah. Wahai Maha Pengasih, jika sahabatku RINDU, rindukanlah dia kepada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu, jagalah rindunya pada-Mu agar dia tidak lalai dari merindui syurga-Mu... Amiin...

3 comments:

Wahidatul Shamimi said...

ela..sbar bnyk2..m0ga akn peroleh k'bhgiaan.. ('',)

Wahidatul Shamimi said...

ela..sbar bnyk2..m0ga akn peroleh k'bhgiaan.. ('',)

Wahidatul Shamimi said...

ela..sbar bnyk2..m0ga akn peroleh k'bhgiaan.. ('',)