selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Thursday, March 17, 2011

demam ku datanggggg lagiii

as salam readers...

hurmm ku rasakan  sudah lama aku xupdate belog aku ni.....

kerja aku semakin lama semakin bnyk.... hurmmm lebih lg nk dekat ISO ni....

mesti korunk taw kan ape tu ISO??

lau xtaw nti aku jelaskn kat korunk..hurmmm sebab aku pun taw ckit2 je....
 iso akan diaudit oleh pihak sirim untuk pengenalpastian mengenai sesuatu produk yang telah dijalankan ...

bagi tempat aku plak.. PRODUK=PELAJAR...\


so maknenya setiap ape perkara yg dijalankan sama ade pendaftaran,perkuliahan dn yg sama dengannya akan melibatkan ISO...tu
:)
so aku kenakan uruskan bab ISO ni kat jabatan di mana itu ialah tempt kerjaku la.. hihiihh...

so aku pun uruskan lah pasal hal ni yg menyebabkan aku balik lambt ... hurmm tu yg payah tu jika kita diberikan tanggungjawab tp kita tidak menjalankan amanah yg telah diperuntukan kepada kita.

so, aku yg masih blur2 pasal iso ni ... cuba la memahami  sehingga aku dipahamkan berbanyak2 kali oleh kak muna kawan deka tmpt kerja aku...

hurmmm punya la payah kan.. rasanya sume perkara akan jadi mudahkan sekiranya kita berusaha dan cekap dalam melaksanakan tugas yg telah diberikan....

 hurmm so disebabkan perkara itu saya.. selalu balik lmbt untuk siapkn fail2 kursus pelajar... dengan bermcam2 perkARA yang berlaku... mmerlukan kesabaran yg tinggi...

dan akhirnya kenalah penyakit sakit tekak ni dan selesema... huhuhu mungkin jua disebabkan cuaca yang semakin tidak menentu.. hurmmm ..

ermmm xpe lah.. badan ku sudah penat.. besok mau balik kampung pulak... hurmmm Selamat Malam Semua..

Selamat Membaca....

No comments: