selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Friday, January 7, 2011

ASSALAMUALAIKUM READER....

SELAMAT TAHUN BARU .. 2011....

the first thing aku nak ucapkan syukur ke hadrat ilahi kerana memberi aku peluang sekali lgi untuk hidup di muka bukmi Nya... tahun baru ini telah menunjukkan peningkatan umur aku.. wuhawuhawuha... da masuk 21 tahun ma... hiiihih xsangka kan... dah 21 tahun aku hidup di muka bumi Allah ini.. thanks for my dearest lovely mummy b'coz telah bnyak berkorban untuk aku selama ni......


21 tahun? ade orang ckp apabila telah masuk 21 tahun ni bermakna kunci kebebasan telah terletak pada tangan kita sendiri... urmm betolkah? aku pun kurang pasti mengenai hal itu......


aish da lari topik ni.. sebenarnya aku nk menceritakan apa yg aku wat selama kau bercuti seminggu di rumah... xctlly bukan bercuti di rumah pun tp terpaksa bercuti di hospital disebabkan my lovely mummy terpaksa dirawat di hospital kerana ibu jari kakinya telah bengkak akibat DIABETES...  jika tidak dirawat  penyakit ini sungguh berbahaya jika kita tidak mengawal corak pemakanan kita dengan baik)....

bercerita pasal my mum... pada 24 Disember 2010 my mum dibawa ke hospital oleh akak ku yang ke4 iaitu kak tini....mula akak aku nak hantar mak aku kat tempat kerja dia di Hospital Pakar Kuantan n then doctor kat citu ckp kena wat operate ckit buang nanah kat ibu jarinya....

pastu bila sampai kat GH dan lakukan rawatn yang dipinta selama 6jam then barulah my mum dibawa masuk ke wad.. then dalam kul 1 pagi my mum kena operate buang nanah tu...

1st day my mum kat hospital akak saya yng baik hati tu jaga then 2nd hingga my mum kuar hospital saya la jaga.. hihii
ni la kaki  my mum yg bengkak...



nie la tag name my mum


nilah peralatan untuk mencuci luka yang digunakan oleh 
nurse kat hospital....












ermmmmmm sampai di sini sahaja la aku dapat coretkan ... semoga ada semua 
hapy dengan azm baru dan capai azam baru anda.....


Semoga ceria selalu.....

2 comments:

md.amru hisham said...

eh!bkn abg awk ke yg bwk mummy awak....hehehe

sWeet's Gurlz Ieyza said...

hahahahah memang la .. saje je post cm tu