selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Tuesday, August 3, 2010

inteam- impian kasih

Hafiz-Noktah Cinta Official Video

selamat tinggal tempat lama ku..huhuu

xde keje ar ni...huwahuwa


pada 1hb ogos anda ditukarkan ke jabatan sains bioperubatan......

huwahuwahuwahwuahi...im feel like i wnat crying at the first time im read this letter..buhuhuhuhuhuhu

i dont to go upstair........why me?am i do it something wrong?????

so redha aje lah....nk wat cam ne kan.......

kita ni kuli aje lah bukan bos pun.....

so 2hb aku kemas barang berpindah ke tingkat 4... jabatan sains bioperubatan

selamat tinggal tempatku.....

tempat keje ku di pejabat timbalan dekan
bahagian kjim
bukan banyak keje pun
heheeh saje je post
dan pabila aku masuk di jabatan sains bioperubtan,,,kau mula keboringan dan kebosanan....huhuuuhuh
 mak tolong ila mak boring sangat ni........aku dah xtaw nak wat pe......asyik2 fb.....boring dan mympah lak tgk fb.....
( sampai camtu sekali) ishhhhh dasyat........
 
kat jbtn sb ni kena wat hal3 pentadbiran taw la kau sikit2...walaupun masih blur tahap gaban lagi..hahahahaha



sempat la aku main posing kat tempat baru kau

hahaahaahahahhaah
bosan-bosan