selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Thursday, December 23, 2010

CeRiTeRa DiRIku....

 assalamualaikum readers...

dah lama ak xupdate blog ak... lame ker? ak rasa macam lama... tp xberapa pasti lar.. hihiihi
sebabnyer aku telalu ataupun lebih kurANG maksudnya telampau busy dengan kerjaku.. sehinggakan aku tidak mempunyai masa untuk tulis blog aku....


urmmm semenjak 2 minggu kebelakangan ini, ak xdapat nk seimbangkan antara masalah peribadi, masalah family dan masalah kerja.... nape jadi macm  tu y aku xdapat nk pasti kan lah.... dugaan Allah bagi kita kenlah terima dengan seadanya kan.. so kita sebagai hamba Allah di muka buni ni kena la pandai bertawakal dan bersyukur dengan nikmat yang Allah bgi....

Alhamdullilah akhirnya masalh peribadi aku dapat di setlle kan....aku memohon kemaafan di atas kekhilafan yg tgelah ku lakukan sehingga menyebabkan hubungan kawan aku ni bergoncang angkara pasangannya salah sangka kerna AKU...

apa yang telah terjadi dalam hidup kita telah tersurat di loh mahfuz lagi.. so kita sebagai hambanya kenalah redha....

suatu perkara telah menjadi persoalan dalam diri aku?

*mengapa seorang lelaki menyorokkan sifat yang sememmangnya ade dalam diri mereka apabila mereka bertemu dengan seorang perempuan...
* mengapa mereka menjadikan seorang perempuan ni sebagai tempat untuk pembalasan dendam angkara pasangannya di masa silamnya...

aku masih tercari-cari punca permasalahan ini  berlaku .....

(^_6)




#jikalau ade sesiapa yang sudi memberi pandangan silalah komen yea...

k lah sampai di sini sahajalah aku dapat coretkan... sekian


wassalam... semoga anda terus sudi membaca blog saya.......(^_^)

No comments: