selamat datang ke azreyza90.blogspot.com

Friday, October 22, 2010

ketidaktenteraman hatiku...

hari ini hari jumaat 22/10/2010
tarikh memang dah lawa gler
lau wat tarikh nikah ni memang da cantik dah

hahahhaah perasan la pulak..hahha

tp kan yg sedih nyer aku duk sorang2 aje kat opis.. boring tahap gaban lak tu...... dah tu keje pembantu am pejabat aku yg kena buat.. amik surat hantar surat..ni pun sebab pembantu am pejabat aku cuti sebab wife dia dah bersalin..aduyai dah lah kat ofis ade 3ore je pekerjanya...ayoyoyo...... nk buat mcam na kan.. dah nama nya krja..huuhu memang kecian kan..hikhikhik bolok betol la aku ni....
ni dah menyimpang dr tajuk asal ni...aishhhhhhhhh


dah 3 minggu kot aku kepala aku ni da macam bleh dikatakan macam da xberapa nk betul..bangun pg2 mesti rasa sakit kepala..apesal erk....ermmmmm

2 3 menjak ni pula macam xsedap ati lg la..huhuu aku xtaw la benda ape nk jadi kat aku ni..ermmmm macam2 da.... huhuhuhuhu




 macam na erkk????


ermmmmmmm

No comments: